Google Play Store downloaden en dan kopieeren naar me BlackBerry?

Is het mogelijk om eerst op de computer Google Play Store te downloaden en dan met een USB kabeltje te kopieeren naar mijn BlackBerry?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In de letterlijke zin van u vraag, ja dat kan.
Maar dat is ook het enige.
U heeft dan een bestand op uw toestel staan waar u verder niets mee kan.
Maar we hebben het dan ook over het plaatsen en niet over installeren.

In de geest van uw vraag, nee.
Daar dit bestand zich niet laat installeren op een BB.
Blackberry's hebben een eigen besturingssysteem.
Net als bijvoorbeeld Apple en Microsoft.
Stel u krijgt Google Play om wat voor een miraculeuze wijze dan ook werkend dan is er nog een volgend probleem.
Alle aangebodene op deze market zijn geschreven voor android en ook deze zullen zich net als Google Play niet laten installeren.

BB heeft een eigen market en naast deze market zijn er ook diverse andere sites te vinden waar u uw applicaties vandaan kunt halen.
In uw geval, The Google Play Store is NOT the place to be ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zelf ook geprobeerd maar het geen geen zin.
Dus het antwoord is helaas nee ;(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt het bestand wel op je bb zetten, maar het zal niet als programma herkent worden. Een bb spreekt een andere taal dan een android telefoon en daarom kunnen android apps niet op een bb werken. Andersom ook niet.
De play store is in feite ook maar een app, dus daar geldt dat ook voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dit gaat niet.

De applicaties van de Google Play Store hebben als eind extensie .APK.

Dit zal niet worden herkent door Blackberry of andere telefoon fabrikanten.

Tevens staat er in de algemene voorwaarden als ik het niet verkeerd heb dat .APK bestanden niet geïnstalleerd mogen worden op andere apparaten waar ze oorspronkelijk niet voor bedoeld zijn.