Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe verander ik mijn sneltoetsen?

ik heb een gewone asus laptop met windows 7 erop en ik wil de functie van een sneltoets veranderen. als ik nu op FN+F7 druk gaat mijn beeldscherm uit, en ik wil het nu hebben dat hij bijv. een nummer start in windows media player.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
capthavoc
11 jaar geleden
Sneltoetsen zijn iets anders dan functie toetsen in de meeste gevallen zijn die niet te veranderen.
Dus de vraag is even heb je andere toetsen dan de F toetsen ? dus zegt maar sneltoets naar internet . mailprogramma. naar je mediaplayer etc
Dan zou je in principe wel een programmaatje van de asus website kunnen vinden die sneltoetsen kan configureren.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

het standaard programma van je Asus laat je niet toe dit te veranderen. Alhoewel hebben enkele gebruikers volgend programma (in de link bij bronnen) geschreven waardoor jij zelf je mappings kan kiezen. Wel bij attached files klikken en je kan beginnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding