hoe verander ik mijn sneltoetsen?

ik heb een gewone asus laptop met windows 7 erop en ik wil de functie van een sneltoets veranderen. als ik nu op FN+F7 druk gaat mijn beeldscherm uit, en ik wil het nu hebben dat hij bijv. een nummer start in windows media player.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
capthavoc
11 jaar geleden
Sneltoetsen zijn iets anders dan functie toetsen in de meeste gevallen zijn die niet te veranderen.
Dus de vraag is even heb je andere toetsen dan de F toetsen ? dus zegt maar sneltoets naar internet . mailprogramma. naar je mediaplayer etc
Dan zou je in principe wel een programmaatje van de asus website kunnen vinden die sneltoetsen kan configureren.

Antwoorden (1)

het standaard programma van je Asus laat je niet toe dit te veranderen. Alhoewel hebben enkele gebruikers volgend programma (in de link bij bronnen) geschreven waardoor jij zelf je mappings kan kiezen. Wel bij attached files klikken en je kan beginnen.