ik wil graag een nieuwe desktop pc kopen, alleen weet ik nog niet welke?

ik wil graag een nieuwe pc. ik kan er alleen geen vinden met mijn specificaties en budget. mijn specificaties zijn; 1 - 1,5 TB harde schijf, 4-8 GB werkgeheugen,minimaal 1GB videokaart, intel core I7-processor (of een andere met vergelijkbare prestaties, geen I5 of I3!), windows 7 home premium 64 bit, een monitor van ongeveer 23" en logitech z506 speakers (of een vergelijkbare speakersset), een muis die lekker vasthoud en een fijn toetsenbord (QWERTY!). mijn budget is maximaal €1000,00.
weet iemand een pc die aan mijn eissen voldoet?

alvast bedankt!

knikkerbal

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

voor 1000 euro heb je een mooie pc hoor!

hoewel ik je aanraad om alle overige onderdelen los te kopen! zo kan je zelf een beetje de prijzen bepalen.

op deze site: http://www.kieskeurig.nl/pc/alle
kan je goed kijken welke pc het beste bij je past...
zo heb ik ook mijn pc gevonden

Toegevoegd na 53 seconden:
aan de linkerkant kan je je specificaties samen stellen

Toegevoegd na 2 minuten:
ene ik raad je zowiezo niet aan om voor hp te kiezen... heb al meerdere mensen meegemaakt die er gezeik mee hadden!

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb al e.v.t. voor je een kleine samenstelling gemaakt
kijk maar wat je ervan vind
http://tinyurl.com/6swqek3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik ga vanmiddag even naar de mediamarkt, even kijkennof ze daar iets hebben dat aan mijn eissen voldoet. -knikkerBal
Kijk eens op tweakers (pricewatch). Geef je specificaties in en tada :)

Onderstaande link alleen videochip nog selecteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!