Hoe krijg is een VLC bestand omgezet naar een MP3 bestand?

Ik heb begrepen dat ik dan een converter nodig heb, welke is er geschikt om een vlc bestand om te zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (2)

Je kunt via VLC Media Player zelf, (ik ga er vanuit dat je die hebt) bestanden converteren.

Open VLC Media Player, ga naar Media > Converteren/Opslaan... vervolgens het bestand dat je wil converteren inladen via Toevoegen... Daarna klikken op Converteren/Opslaan en het gewenste formaat selecteren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
.vlc is geen geluidsbestand maar een playlist bestand, je kan het dus niet converteren, overigens wel hernoemen naar .m3u