Als je op een vrijdag (werkdag) iets besteld krijg je het dan zaterdag?

Bijv. Soms zeggen als je voor 21.00 op een werkdag besteld krijg je het de volgende de dag. Stel je besteld voor 21.00 op een vrijdag krijg je het dan zaterdag of maandag?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.7K

Het beste antwoord

Dan krijg je het zaterdag. Aangezien ze vaak met TNT of een koerier werken die ook gewoon op zaterdag bezorgd ( je krijgt ook post op zaterdag) Maar als ze het zelf zouden leveren ( wat meestal niet het geval is) dan zou er bij moeten staan dat Zaterdag besteld Maandag geleverd wordt...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op maandag worden geen.pakketten bezorgd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat ligt aan welke koerier je hebt. ik bestel heel veel via een bedrijf en TNT bezorgt dan 6 dagen per week. dus ook op maandag!

Andere antwoorden (1)

Ja bij mij wel altijd.. Anders dinsdag..