Bestaat er een andere app store?

Bestaat er nog een andere app store die je zonder jailbreak op de ipod touch 5.1.1. kan doen dat je apps hebt die je dan gratis kan downloaden. Ik wil namelijk de app: Call Assistent downloaden zonder ervoor hoeven betalen kan het in die app store zonder jailbreak of met een link zonder dat je jailbreak nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee. Apple heeft zijn besturingssysteem zo beveiligd dat alleen de eigen appstore gebruikt kan worden. Dit zodat ze zelf alles in de hand kunnen houden en 'daarmee de kwaliteit waarborgen'.
Zonder gebruik te maken van een jailbreak kan je geen apps van buitenaf downloaden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het is geen echte app store maar je kunt er wel apps downloaden op je iphone
Eerst ga je op je iphone naar openappmkt.com en daarna druk je op "zet in beginscherm" en daarna kan je bladeren en apps downloaden