Hoe weet ik/kan ik zien dat mijn nokia E71 verbinding heeft met wifi ?

Hoe weet ik dat mijn telefoon verbinding heeft met wifi ? ik heb whatsapp op mijn telefoon maar geen internetbundel en zit eigenlijk niet op een hoge rekening te wachten. onderaan staat wel "naam netwerk" gevonden. wie kan mij helpen ? alvast bedankt

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

je zegt dat de E71 aangeeft netwerk gevonden - dit betekent dus dat hij een WiFi accespoint waarneemt. Scroll daar naar toe en bevestig met de grote toets midden op je toestel dan zie je zoeken naar .... ( 2e regel ) Je ziet dan de naam van verschillende WiFi points. Als je een niet beveiligd punt zie kun je je E71 daarmee verbinden door op Verbinden te klikken. Dan zal de verbinding tot stand komen en als je WA berichten dan verzonden zijn heb je dus verbinding met dit point.

Volgens mij kun je het zien aan het antenne symbool. Als je wifi gebruikt staat er niks maar anders staat er 3g oid vermeld.

Volgens mij kun je zien dat je op 3G zit aan het kleine vierkantje g'tje. Als deze actief is, krijgt hij een witte achtergrond. Dit was altijd zo bij oudere Nokia toestellen, of dat bij deze ook zo is weet ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100