Wat is de logica dat Hoogvliet steeds met een ander mailadres zijn nieuwsbrieven verstuurd?

elke week is de “afzender” weer anders, resp. web1.HoogvlietMailing.97@easyxs.net en web1.HoogvlietMailing.98@easyxs.net en web1.HoogvlietMailing.99@easyxs.net etc. etc. En zo blijf ja aan de gang om er een “vertrouwde afzender” van te maken! Zit daar een bepaalde logica in?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou je er elke week een vertrouwde afzender van maken, volgens mij moet je een andere instelling nemen in je mailprogramma, ik krijg die vraag niet en kan er gewoon voor kiezen om dat ergens aan te vinken.

Antwoorden (1)

Door van mailadres te wijzigen, voorkomt de afzender dat de mail niet automatisch in de spam folder belandt. Jij ziet dat het van hoogvliet afkomt, maar je spamfilter ziet het als nieuwe afzender.
paulus811