Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn hotmail account is geblokkeerd, er wordt niet naar mobiel nummer gevraagd maar de code kan verstuurd worden naar een vreemd, onbekend emailadres?

Dat vreemde emailadres is lv*****@hotmail.com. Wanneer ik met mijn wachtwoord inlog is het daar onjuist. De code zou daar worden heengezonden maar kan ik nu dus niet ophalen. Code weet ik dus niet. Graag snel een antwoord, ik heb het hard nodig voor alle geboekte vakantie-uitjes!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ben bang dat je account gehackt is en je emailadres veranderd is naar een ander emailadres. Dus je kan eigenlijk zeggen dat je hele account is gestolen. Enige wat je nu kan doen is een nieuwe aanmaken aangezien hotmail de geheime vraag en tel nummer niet kan veranderen, die weet alleen jij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat vreemde emailadres is LV........ hotmail.com en aangezien LV ook een soort van jouw initialen zijn ( volgens je naam hier) zou het zelfs een bekende van je kunnen zijn. Maar dat weet je pas als diegene dat toegeeft...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan heeft iemand inderdaad je account gehacked en in je instellingen het email adres veranderd
Waar je ww vergeten code naar toe gaat
snel kontakt met msn opnemen en zoveel mogelijk details van je account vertellen.
aangezien hij geblokkeerd is zal de hacker er verder niet meer op reageren.
dus hopelijk krijg je hem nog terug
Neem ook even contact op met het bureau waar je de reis hebt geboekt of ze niet iets hebben veranderd
voor hetzelfde geld heeft de hacker je vakantie geannuleerd op of andere naam gezet ???
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding