Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Download de Teamviewer app in de play store en download het teamviewer programma op je pc.
Open de App op je S2 voer de ID van je pc in (deze kan je vinden door het programma op je PC te openen ID staat er direct. Klik daarna op Remote Control voer daarna het wachtwoord in (Deze vind je ook in het programma op je pc) klik daarna op starten of verbinden

Let op het is voor mij enkele weken dat ik dit heb gedaan. zo kan er i.p.v. verbinden of verbinden iets anders staan maar ik hoop dat je eruitkomt.

Toegevoegd na 6 minuten:
I.p.v verbinden of verbinden moest er natuurlijk staan verbinden of starten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klinkt goed ga het vanmiddag proberen. Werkt het ook als de computer stand by staat, dichtgeklapt is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt! helemaal top! Zou je me stap voor stap kunnen uitleggen hoe ik de telefoon op mijn computer krijgen?(omgekeerd dus)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing