Programma's beschikbaar maken voor iedereen die de computer gebruikt, hoe doe ik dat?

Op dit account ben ik administrator maar er is ook nog een ander account op deze pc, maar daar kan ik sommige programmas niet gebruiken die ik op dit account wel kan. Hoe verander ik dit zodat ik ze op elk account kan gebruiken waar ik niet administrator ben?

Ik kan dat account niet administrator maken
Het gaat hier o.a. om een spel

Windows 7 gebruik ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (1)

De spellen zijn hoogstwaarschijnlijk niet weergegeven in het startmenu of op het bureaublad van de gebruiker.

Het meest gemakkelijke is om de snelkoppelingen van de spellen te kopiëren naar het bureaublad van de gewenste gebruiker.

1. Zorg dat je ingelogd bent als administrator
2. Open in de Windows verkenner de map C:\Users (Gebruikers)
3. Kies de gebruikersaccount waar de spellen vanaf benaderd moeten kunnen worden
4. Ga naar de map Bureaublad/Desktop
5. Kopieer de snelkoppelingen vanaf jouw eigen bureaublad naar de geopende map.
6. Log in als gebruiker. De snelkoppelingen moeten nu op het bureaublad staan.