hoe gebruik ik wordfeud op mijn telefoon?

hoe kan ik wordfeud opslaan op mijn samsung telefoon?
kosteloos?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Powergen
11 jaar geleden
Welk type mobiel is?

Antwoorden (3)

Downloaden via de Play Store, dan is het spel gelijk opgeslagen op je telefoon. Dat is kosteloos, mits je gebruik maakt van wifi.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eh.... hoe stel ik wifi in?
ben echt een leek op dit gebied.... :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
samsung spica modelnr gt-15700
Je kunt via Playstore Wordfeud Free downloaden. dit is dus een gratis versie en dan krijg je af en toe een reclame scherm te zien die je makkelijk middels de 'terug' knop kunt weghalen. Werkt prima! Leuk spel trouwens ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat dat 'af en toe' met betrekking tot de reclames maar rustig weg. Je ontvangt met grote regelmaat ambetante reclame!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Was het maar af en toe, ik krijg na elke zet een reclame.
Laten we eerst even beginnen met het feit wat voor Samsung telefoon heb je?

Heb je er één die op Android of Samsung's Bada draait? Als je telefoon op Samsung's Bada draait kun je helaas geen Wordfeud installeren. Maak je gebruik van Android dan kun je Wordfeud kosteloos installeren vanuit de Google Play Store/Android Market.