welke usb stick heb ik nodig

Ik wil een usb stick voor mijn vriend geven maar ik weet nou niet precies welke ik moet nemen want ik weet geen verschil van die dingen. Ik weet wel dat ik een usb stick wil van 32 gb. Maar welke is nou handig voor je werk? En waar kan ik die kopen? En hoe duur kosten ze?

Toegevoegd na 13 minuten:
Hij heeft 32 gb nodig, want wou ook nog iets anders voor gebruiken! Weet niet precies wat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Online zijn de sticks vaak iets goedkoper. Hier kun je ook uit meer kiezen en informatie er over vinden.
Wat handig kan zijn, kijkend naar de toekomst is USB 3.0 te nemen. De nieuwe standaard voor doorvoer en sneller dan USB 2.0. (ook te gebruiken in een USB 2.0 pc)
Verder scheelt het qua grootte dus niet (32 Gb merk A = 32 Gb merk B)
Met Google kun je zoeken met de termen USB 3.0 stick en het woord benchmark (test / vergelijking)
Op tweakers.net kun je een mooi overzicht van sticks, grootte en USB versie (en meer..)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku wel :)

Andere antwoorden (3)

Je kunt altijd even kijken bij MyCom, daar heb ik goede ervaringen mee. Er zijn vooral verschillen in de behuizing (de buitenkant), ook kun je USB sticks krijgen met beveiligingsmogelijkheden, ik heb deze functie echter nog nooit gebruikt. Reken op zo'n 20 - 30 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
usb stick zijn uiterst simpel en welk merk je ook neemt ze doen allemaal hetzelfde.
Voor je werkbestanden is een 4 gig meer dan voldoende
tenzij je in de film industrie werkt.
sommige hebben nog een extra beveiliging oid maar daar kun je best zonder.
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij vond 32 nodig want hij wou er ook nog andere dingen opzetten.
capthavoc
11 jaar geleden
Ach ja een 4 gig stickje kan je tegenwoordig geen kadootje meer noemen ;)
doe er nog wat leuks op wat muziek of leuke films ?
De prijs hangt natuurlijk af van de uitvoering en het merk. Wil je er een die hele klein is,of eentje die wat groter is maar wel stevig.

Zelf ben ik wel een liefhebber van de BestMedia PLatinum Twister (rond de 15/20 euro), dit omdat deze een stevig metalen omhulsel heeft waarin je de stick wegdraait.