ik heb een dell windows vista laptop maar hij was heel sloom en toen heb ik alles er afgehaald maar nu doet de wifi het niet meer wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Tja, als je "alles eraf haalt" werkt er niets meer. Geen wonder dat ook Wifi het niet meer doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je windows opnieuw geinstalleerd? Of ben je gewoonweg wat programma's gaan deinstalleren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
opsturen naar dell?
besides, sowieso dingen van je pc wissen zonder back up etc is erg dom zeker als t bij dell is en er nog enige garantie op zit tenzij dat ding al meer dan 2 jaar oud is.
En alsnog, dingen aan je pc aanpassen of verwijderen zonder daar kennis van te hebben is vragen om problemen. Zelfs al zit er nog garantie op betwijfel ik of dell dit daar onder laat vallen.

Antwoorden (3)

Blijkbaar heb je de driver en/of de software van je wifi-adapter verwijderd. Ga naar de site van Dell en download de driver van de wifi adapter die bij jouw laptop hoort.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan zo lekker kan niet op internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
LOL het bekende probleem van netwerk drivers :D, misschien heb je familie of vrienden met een PC en een internetverbinding.
Als je de dell nieuw heb gekocht dat heb je er een herstel cd erbij gekregen. Hier staan alle drivers op.

Anders kan naar naar de dell website (zie bron) en met je servies tag (onder op je laptop) alle drivers voor jouw systeem vinden en downloaden naar een USB stick of branden op cd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk eens of er een wifi-symbooltje (vaak in blauw) staat op of boven een van de functietoetsen. Veel laptops hebben dat als aan/uit-schakelaar voor wifi (en ook de webcam etc.). Is zoiets er, dan kan met FN - functietoets wifi mogelijk weer worden aangezet.