Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je achter iemands facetime komen zonder zijn emailadres te weten?

Ik wil graag met iemand facetimen alleen ik weet zijn emailadres niet. Heb je dat perse nodig om met hem te kunnen facetimen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Ik weet niet wat met facetimen bedoeld wordt. Maar ik zou zeggen: maak een afspraak met die persoon. Dan kan je hem of haar in het gezicht (= face) zien, en je kunt er een stopwatch bijhouden zodat je weet hoe lang het contact duurt (= time).
Ritsuka
13 jaar geleden
Facetime is videochat op de iPhone.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amadea uhh..?
Amadea
13 jaar geleden
Dank je, Ritsuka. De ontwikkeling van de techniek gaat zo razendsnel, dat valt niet bij te houden. Sammie lijkt niet eens te weten dat je ook gewoon contact kunt zoeken... Bel hem op, of spreek hem aan op het schoolplein om te vragen wat zijn e-mailadres is. Dat is toch niet zo moeilijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amadea haha nee laatmaar hoor ik snap het XD alleen hij wilt het zelf niet geven
Amadea
13 jaar geleden
Dan zal hij ook geen facetime met jou willen. Je vraagt dus eigenlijk hoe je bij iemand in kunt breken omdat je zijn sleutel niet hebt....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@amedea nee we kennen elkaar wel en ik breek echt niet in ofso hoor :p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Nee, dit kan niet. Je kan wel naar iemands E-mail zoeken door bv. op hyves op vriendeninfo te klikken dan zie je ook de E-mail adressen van je vrienden. Dit zie je ook op andere social netwerken.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja natuurlijk, dan moet hem op zijn 06 bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing