Ik wil graag een film op mijn pc kijken. Via welke site/programma kan dit GRATIS?

Ik zou graag HSM3 willen zien via de pc...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

http://www.watch-movies-online.tv/

Honderden films, voor niks.
Even laten laden en je kan kijken.

De titel van een film googlen gevolgd door "watch online" werkt ook altijd wel. Maar vaak zitten er een heleboel dingen tussen die je niet zoekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker zonder nederlandse ondertiteling en ook geen nederlandse films?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat wel.
Maar je kan een film én ondertiteling natuurlijk ook altijd nog *kuch* downloaden *kuch*.
Tegen betaling... natuurlijk...

Andere antwoorden (5)

Met een DVD afspeel programma dat met de dvd player is meegeleverd. Bijvoorbeeld PowerDVD, of met Nero Showtime.

Toegevoegd na 32 seconden:
OK het is niet helemaal gratis.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ook Windows media player is in principe in staat DVDs af te spelen met de juiste codecs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het programma VLC van Videolan is gratis en draait bijna alle mediaformats. Google op VLC en je vindt vast wel de site waar je 'm gratis kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op Youtube is dit ook mogelijk: http://www.youtube.com/results?search_query=high+school+musical+3+part+1+full+movie&search_type=&aq=1&oq=high+school+musical+3+part

Veel kijkplezier!:D

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik zie dat deze wel full movie belooft maar dat is het niet. Zoek maar gewoon High School Musical 3 part 1. Dan kun je daarna part 2 etc bekijken ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je al het videobestand hebt, kun je video's vaak goed bekijken via VLC Media Player (zoals al gezegd). Dit is een gratis en open source programma (en legaal om gratis te downloaden), en je kunt het hier downloaden: http://www.videolan.org/vlc/

VLC werkt op Windows, Apple, Linux en zelfs nog wat obscure besturingssystemen. Het laat zich ook goed instellen, en is ook nog eens eenvoudig om te bedienen. Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon met mediaplayer, zorg er even voor dat je Divx7 en ffdschow, beide gratis op je pc hebt. Je mediaplayer zal nu meer dan 90% van de films afspelen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Daarnaast kun je (in Nederland) legaal films downloaden met bijvoorbeeld Shareaza.