hoe zorg ik voor geluid uit mijn computer?

Ik heb het programma windows Xp op mijn computer. En de computer zelf is nogal oud. Maar Altijd als ik een koptelefoon of zoiets aansluit hoor ik geen geluid. Terwijl dat op mijn vorige computer wel het geval was (die was wat nieuwer maar tijdelijk stuk). Ik heb al een beetje gekeken bij apparaatbeer en configuratiescherm maar ben bang om iets nieuws te downloaden om de kans op te lopen dat er een virus op zit. Dus kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Via configuratie en hardware een zien of uw audio connectie wel actief is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via configuratiescherm en dan geluid. Daar kun je het volume niveau opstellen. Vaak ook op de taakbalk rechts onderin staat een icoontje van een luidspreker.