De ingebouwde webcam van mijn hp laptop werkt niet meer en er komt telkens op dat hij uitgeschakeld staat. Hoe kan ik hem terug aankrijgen?

Toegevoegd na 7 minuten:
De webcam staat wel aan hoor, ondanks ik die melding krijg. Maar op een keer zette ik de webcam aan en ik kreeg hem niet meer af en toen heb ik mijn pc gewoon afgezet. Nadien heeft hij nooit meer gewerkt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk kan je de in de BIOS in en uitschakelen... Check die maar eens!
11 jaar geleden
Ik ga er even vanuit dat je W7 hebt. Dan doe je start > Recht muisknop op Computer - Aparaatbeheer - Scanners & Camera dan staat die er waarschijnlijk bij dan doe je rechter muisknop dan inschakelen.