hoe kan ik mijn verwijderde foto's terug halen op mijn talet

Ik heb perongeluk op de reset knop gedrukt en nu zijn mijn afbeeldingen verdwenen,
Hoe kan ik die weer terug halen?

Toegevoegd na 33 minuten:
Het is een Android Qware tablet 2.2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou denken met recovery software. Via de link kom je op een site waar de procedure voor een Samsung tablet staat beschreven. Als je een ander merk tablet hebt, google dan op Tablet recovery software + het merk van jouw tablet.