Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet ik kopen om mijn pc een stuk sneller te maken?

ik heb een oude pc
3.00ghz
512 mb werkgeheugen
ik heb hem van windows xp naar windows 7 home premium geupgrade
onboard videokaart.

kan iemand mij helpen wat ik moet kopen om mijn pc een stuk sneller te maken ik heb 100 euro er voor over.
1 probleem mijn pc kan maar 512 mb werkgeheugen aan!

heel erg bedankt als iemand me kan helpen(:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 probleem mijn pc kan maar 512 mb werkgeheugen aan! Weet je dat ABSOLUUT zeker? Geef de naam van je moederbord eens.
Ritsuka
13 jaar geleden
512 mb? daar kun je tegenwoordig bijna niks meer mee. Beste oplossing? nieuwe pc kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het lijkt mij sterk dat jouw PC maar 512 mb werkgeheugen aan kan. Ga eens naar www.geheugen.nl en laat via het online programma je PC screenen.
Misschien helpt dat.
Anders zou ik zeggen geen tijd en geld meer in steken
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik denk dat het niet echt slim is om nog 100 euro te inversteren in een oude computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je echt maar 512 mb kunt plaatsen zie ik het somber voor je in.
Ik zou als ik jou was die € 100,-- investeren in een upgrade setje.
Deze zijn er al v.a. ca. € 180,--.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je Maar 512 mb geheugen kan hebben is het al knap dat je windows 7 erop hebt gekregen. Je zou allereerst kunnen beginnen met alle weegave effecten uit te schakelen en applicaties en opstart programma's af te sluiten die je niet tot nauwelijks gebruikt.
Een ander alternatief zou zijn is downgrade naar windows xp, deze heef minder geheugen nodig..
Kan je het type moederbord even plaatsen, lijkt me vrij sterk dat er maar 512 mb in kan en er niks bij kan worden geprikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wonder dat W7 daar op draait ! Zal wel meer dan 512 mb inzitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin eens met een echt moederbord voor weinig te kopen bv een MSI bord en dan een goeie voorlichting in de pc zaak waar je dat koopt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing