Is Skydrive van Hotmail een ideale manier om foto's op te bewaren en is dit veilig?

Aangezien mijn pc erg vol is blijkbaar en erg traag is de laatste tijd, wil ik foto's voortaan op een extern geheugen bewaren. Sommige mensen doen dat op flickr of iets dergelijks, maar hotmail schijnt ook te kunnen op skydrive.
Ik beschik momenteel (nog) niet over een usb stick vandaar de vraag of skydrive een goed alternatief is en of je ze onbeperkt erop kunt laten staan en of het veilig is?
En...is het mogelijk om foto's van skydrive weer terug te halen op je pc?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

jazeker je hebt ook bijvoorbeeld picasa van google die vind ik zelf iets gemakkelijker
maar als je veel hotmail msn gebruikt windows live etc dan is skydrive een prima optie
capthavoc
11 jaar geleden
Voor documenten etc. is Skydrive erg handig. Voor foto's is het minder ideaal, omdat de beschikbare ruimte snel vol is. Als je nooit eerder Skydrive gebruikt hebt, krijg je momenteel 7GB opslagruimte. Vroegere gebruikers kregen nog 25GB gratis.

Als je veel foto's wilt bewaren, zou je een externe harde schijf kunnen kopen. Ook kun je al je foto's gratis uploaden naar Picasa, maar dan wordt de resolutie wel verkleind. Als je de foto's in volledig formaat wilt opslaan, geldt hetzelfde als bij Skydrive. Wel kun je tegen betaling extra ruimte kopen.
bamibal