Zijn er mogelijkheden om met een tablet te lezen in de zon?

Als ik bv mijn tablet wil gebruiken als e-reader, dan kun je als je buiten in de zon ziet niets meer zien net als bij een laptop. is er bv een speciale hoes of folie voor over het scherm die dit probleem verhelpt? het gaat in dit geval over een asus tablet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Cryofiel
11 jaar geleden
Trek een trui over je hoofd en tablet - dan kun je weer goed lezen. Of installeer zo'n voorleesprogramma dat bijvoorbeeld vaak door blinden wordt gebruikt. Dan kun je lekker je ogen dicht doen en in de zon liggen, terwijl je tablet het verhaal voorleest. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een spraakprogamma is inderdaad een oplossing, ik zit heerlijk met m'n laptop in het zonnetje, maar dat gaat niet zomaar, je moet het hele progamma besturen met je toetsenbord, dus een hele andere manier dan met je muis werken, het kost de nodige oefening.

Het beste antwoord

Je kan eens kijken of er screenprotectors beschikbaar zijn voor je e-reader. Zo ja, moet je er wel 1tje nemen die reflectie tegengaat. Ik heb er ook zo een op mijn iPhone. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt van die stickers die mat zijn die kan e proberen. Ik en die ook en dat is ideaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de instellingen kan je het meestal wel aanpassen.
Of je beeld donkerdere kleuren moet weergeven of lichtere.