Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er mogelijkheden om met een tablet te lezen in de zon?

Als ik bv mijn tablet wil gebruiken als e-reader, dan kun je als je buiten in de zon ziet niets meer zien net als bij een laptop. is er bv een speciale hoes of folie voor over het scherm die dit probleem verhelpt? het gaat in dit geval over een asus tablet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Cryofiel
11 jaar geleden
Trek een trui over je hoofd en tablet - dan kun je weer goed lezen. Of installeer zo'n voorleesprogramma dat bijvoorbeeld vaak door blinden wordt gebruikt. Dan kun je lekker je ogen dicht doen en in de zon liggen, terwijl je tablet het verhaal voorleest. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een spraakprogamma is inderdaad een oplossing, ik zit heerlijk met m'n laptop in het zonnetje, maar dat gaat niet zomaar, je moet het hele progamma besturen met je toetsenbord, dus een hele andere manier dan met je muis werken, het kost de nodige oefening.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan eens kijken of er screenprotectors beschikbaar zijn voor je e-reader. Zo ja, moet je er wel 1tje nemen die reflectie tegengaat. Ik heb er ook zo een op mijn iPhone. Werkt perfect.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je hebt van die stickers die mat zijn die kan e proberen. Ik en die ook en dat is ideaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de instellingen kan je het meestal wel aanpassen.
Of je beeld donkerdere kleuren moet weergeven of lichtere.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding