Hoe kan je het signaalsterkte van wifi versterken door middel van de instellingen?

Ik heb namelijk gelezen dat niet in elk land de sterke op max. staat. Dit zou je in kunnen stellen. Maar hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een veel gebruikte oplossing om wifi te versterken is door een wifi versterker in te zetten die het signaal van uw bestaande wifi apparatuur oppakt en opnieuw doorstuurt. Een wifi versterker wordt ook wel wifi repeater genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, ik zou het anders niet weten, wat je wel kan dan is zorgen dat er niet teveel obstakels tussen je router enpc zitten, spiegels willen ook nog wel eens de signalen storen.