Kan je een MOD of juist MP4 videobestand gewoon zo op elke computer afspelen?

Ik heb wat filmpjes vanaf de camera op de computer gezet. Dit zijn MOD bestandjes. Ik heb ze ook in MP4 vorm.
Deze bestandjes (MOD of MP4) wil ik op een usb stick zetten, omdat ik ze sommige mensen moet laten zien. Kunnen deze mensen gewoon het stickje erin steken, en dan de filmpjes bekijken zonder gedoe van dingen installeren?
Zo ja, kan ik beter MOD of MP4 doen, wat is gangbaarder?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beide kun je probleemloos afspelen, maar dan is het wel verstandig om de MOD-extensie even te veranderen in MPG (zie bron).
Pieter2011