hoe kan het dat mijn mengpaneel zo raar doet?

ik was vandaag bezig met mijn mengpaneel, en ineens is het zo, dat als ik de X-fader(cross-fader) helemaal links zet, je vaak de muziek van de rechterhelft nog (haperend) hoort. hoe kan dit en hoe komt dit weer in orde? het is een Wolfgang DJ controller

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De kans is zeer groot dat de fout in de potentiometer zit. Die kan u inwendig kuisen met een contactspray zoals Kontact 61 (geen kontact 60 want die gaar koper oxideren op termijn) of Tix electric.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, er gewoon even wat kontact spray in de cross-fader spuiten. Wanneer een cross-fader kraakt od doet wat jij aangeeft zit er stof in. Dit veroorzaakt het probleem. Wanneer het met kontact spray niet verholpen kan worden zul je een nieuwe fader moeten kopen.

Veel succes