dit kost u geen geld, en moest het u geld kosten, zou u bankgegevens moeten invullen en tegen dan hebt u het wel door dat ze geld vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
als ze al om je bank gegevens zouden vragen dan is het een valse email
je kan wel en code ontvangen via sms dat kan je geld kosten maar nooit meer als de sms kosten
Dit kost totaal geen geld. Dit is gewoon totaal gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kost inderdaad geen geld, heb dit zelf ook een keer meegemaakt. Volg de instructies die ze hebben opgestuurd en je account wordt gedeblokkeerd. Waarschijnlijk kreeg je veel spam binnen en dan wordt het account op deze manier geblokkeerd. Succes!