Kan ik iBook delen

Kan ik ibooks delen met andere gebruiker

Weet jij het antwoord?

/2500

nee niet legaal tenminste ik zou niet weten hoe het anders moet maar je zou kunnen inloggen met jouw account maar dat houct ook ik dat die andere gebruiker alles krijgt dus je muziek etc zeker niet aan te raden

Als je hetzelfde account deelt met de ander [ie het ander i-apparaat] dan is dat geen probleem. Dat moet je willen en zou ik alleen doen met iemand die je vertrouwd. Ik deel mijn iPad met nog een iPad, de een is zakelijk en wordt gebruikt door een ander en de ander is privé. Via iTunes haal ik de niet relevante apps van de zakelijke iPad door de vinkjes weg te halen. Ibook laat ik wel staan. Bij de optie boeken in Itunes kan je dan per apparaat kiezen welke boeken op welk apparaat je wilt hebben. Natuurlijk moet[en] het apparaat of de apparaten verbonden zijn met Itunes en je computer..;-) Dus het kan wel op een legale manier, mèt een vertrouwd persoon. Altijd rekening houden met het feit dat wat jij installeert op je apparaat ook op de andere trcht komt, je moet dan die extra handeling doen die ik hierboven beschrijf. bron: eigen ervaring Toegevoegd na 1 minuut: trcht = terecht

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100