Is het waar dat je vanaf de zomer 2012 voor w'app moet gaan betalen?

Want ik kreeg een berichtje en als ik het niet doorstuurde naar al m'n contacten zal ik morgenochtend om 06:00 geen w'app meer hebben..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is volgens mij gewoon zo'n doorstuur berichtje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je gaat die onzin berichtjes toch niet serieus nemen.

Het beste antwoord

Nee, volgens mij is dat gewoon een maffe stunt. Net zoals van die mailtjes dat als je een mail niet doorstuurt, je account word verwijders, gwn aandachttrekkerij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee. Whatsapp maakt gebruik van je internetconnectie. Daar betaal je al een (vaste) prijs voor in je abonnement. (afhankelijk van je dataverbruik) Wel zijn er om die reden plannen om de kosten van mobiel internet te verhogen.
Maar dat kun je niet voorkomen met het doorsturen van een berichtje. Wat dat betreft ben je denk ik bij de neus genomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets mee doen, niet doorsturen. is een hoax (nepbericht).
Zie de link.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het bericht wat nu z'n ronde gaat op WhatsApp is onzin.

Het is echter wel waar dat WhatsApp betaald is/wordt, maar dit is al langer zo.

Iedereen die WhatsApp gebruikt krijgt een testperiode. Kijk eens bij je Accountinformatie onder je instellingen (van WhatsApp). Je zult hier een datum zien staan. Tot aan deze datum mag je in ieder geval gratis gebruik maken van WhatsApp. In het ene geval wordt die datum automatisch verlengd, in het andere geval betaal je 1 dollar per jaar (dit is ongeveer €0,80).

Ik weet niet waar al die mensen zo druk over doen; je hebt toch wel 80 cent over voor iets dat je heel veel SMS'jes bespaard?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee hoor.

als je whatsapp download kan het zijn dat je na een jaar moet betalen.