Wat is embedded Windows media player?

Ik heb een programma gevonden waarmee ik vanaf RTL XL kan downloaden. Nu staat er in de uitleg dat je het filmpje moet kijken en vervolgend in het afspeelscherm van je embedded Windows media player moet klikken. Mijn vraag is wat wordt hiermee bedoeld, wat is embedded, wat is een embedded Windows media player en hoe krijg je dat? Ik zou het heel graag willen weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is dus niet Silverlight, wat RTL XL gebruikt.

Embedded Windows Media Player is wanneer een simplel .wmv bestand door je browser wordt binnengehaald. Dat is bij Silverlight niet het geval.

Gaat je echt niet lukken.