Claimen bij wat? Bij de verzekering? Dat hangt er van af of jij verzekerd bent voor verlies van goederen buitenshuis. Kijk de polis van je inboedelverzekering er op na.

Wat je ook kunt doen, is claimen op je doorlopende reisverzekering (als je die hebt). Vaak zitten daar ook uitsluitingen in voor gadgets, dus de kans dat je iets terug krijgt is klein.

In alle gevallen zul je aangifte van verlies moeten doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je iets verloren bent en het niet terug vind en je weet dat het niet in je huis is gebeurd dan is hij gestolen. aangifte en dan ja,
binnenshuis kun je niks claimen want stel dat je hem weer vind dan heb je er twee.
je zal dus eerst aangifte moeten doen en even na vragen bij de inboedel verzekering, maar meestal geld dit ook voor buitenshuis.