Kan je pingers verwijderen zonder internet?

Ik heb een verschutte foto gezet op ping. Maar ik heb op dit moment geen internet. Ik wil de foto eraf halen maar dat lukt niet. Ik wil dus alle pingers verwijderen maar ik weet niet of het nut heeft en of de pingers dan echt zijn verwijderd omdat ik geen internet heb.. Kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik zit ermee.. ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat ze iets merken, dat jij ze bijvoorbeeld verwijderd, want je status etc. wordt ook niet veranderd, dus ik denk het niet, anders probeer je even te internetten via Wi-fi, en dan kun je je ping foto bijwerken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, helaas kan dit niet. dan merken ze er niks van, wanneer je z.s.m (Blackberry internet) krijgt kan je het verwijderen, maar dan tot in die tijd dat je die foto erop had gezet kunnen ze die foto dan zien. En als mensen je foto verspreiden, valt dat onder prive wetschending en dit is verboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je bent helaas pas ècht uit de lijsten van anderen verdwenen, op het moment dat je weer internet hebt. Misschien kun je een BlackBerry simkaart lenen van iemand voor een paar minuutjes. Een vriend, vriendin, nicht, neef, oom, tante, kennis, buur.. Leg de situatie uit, het mag vast wel! :)