Hoe kan ik mijn facebook account upgraden?

Wat ik begreep kan ik geen omslag foto plaatsen omdat ik blijkbaar de oude versie heb van facebook ??? Begrijp t niet want ben nl NET weer opnieuw 'lid' van facebook, maar ja.

Blijft de vraag: hoe kan ik mn facebookaccount upgraden zodat ik alle mogelijkheden kan benutten?

Toegevoegd na 9 uur:
Weet echt NIEMAND het antwoord?? :-(

2.7K

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet moet je voor de omslagfoto gebruik maken van de tijdlijn (timeline) van Facebook. Daarvoor moet je je eigen pagina openen en rechts bovenin beeld, boven je laatste statusupdate, kan je de tijdlijn inschakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
En dat is juist het punt... dat staat er niet bij: "tijdlijn"
Ik heb die keuze helemaal niet, anders was t me wel gelukt.
Maar dankje voor je reactie +1:-)
Er bestaat niet zoiets als een nieuwe facebook. Facebook is facebook en alleen de beheerders van facebook kunnen facebook updaten.

Ga naar jou eigen facebook en klik in de linker kolom op je eigen naam. Dan kom je op je eigen pagina waar je aan de rechterkant ziet staan "een omslag toevoegen"

Lukt dit niet dan moet je even contact opnemen met het beheer van facebook door op de link in mijn bron te klikken.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
misslobe
11 jaar geleden
Dankjewel, klopt, ik heb inmiddels 2 x contact opgenomen, maar nog geen antwoord, alleen een bevestiging van de gekregen vraag en een link waarin MISschien het antwoord in staat......... NIET DUS! Heb ik allemaal al geprobeerd pfffffff! Lastig hoor, maar moet blijkbaar geduld hebben ...