ik wil een draadloos toetsenbord voor mijn pc kopen. Nu staat bij de advertentie iets over Media Center. Wat is dat?

Bij de advertentie voor een draadloos toetsenbord staat de opmerking: Het Trust 17911 compact draadloos toetsenbord met trackball kun je gebruiken voor de besturing van je computer waarop Media Center is geïnstalleerd. Wat is dit Media Center voor iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

een media center zal niet noodzakelijk zijn. maar als je meer info wilt, kan deze pagina wel helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoelen ze het Media Center van Microsoft wat geleverd wordt met Windows 7.
Het is een applicatie om je DVD's te beheren en te kijken, TV programma's op te nemen, muziek te luisteren en foto's te bekijken e.d. Kortom alles wat met media te maken heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is ook ook voor Windows XP een media center, volgens mij komt dat mee met servicepack 3.
Overigens zal jouw toetsenbord prima werken zónder media center hoor. http://en.softonic.com/s/windows-xp-media-center
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja hoor, dat kun je gewoon op elke pc gebruiken. Er zitten alleen een paar extra knopjes op waarmee je direct het Media Center kunt openen. Dat Media Center van Microsoft is nooit een groot succes geweest. Ik heb het zelf op mijn pc, maar maak er nooit gebruik van. Hier zie je hoe het werkt:
http://reviews.cnet.com/windows/microsoft-windows-xp-media/4505-3672_7-31138402.html
En hier kun je het downloaden voor XP ;)
http://download.cnet.com/Windows-XP-Media-Center-Edition/3000-18513_4-53530.html?
maar daar moet je wel voor betalen.