Waarom kan ik iTunes niet downloaden?

Elke keer als ik iTunes wil dowloaden krijg ik een foutmelding (zie afbeelding).

Eerst had ik een iPod Touch 3G, hiermee heb ik nooit problemen gehad met iTunes, maar omdat deze stuk is gegaan had ik een nieuwe (4G) gekocht. Ik kreeg een melding dat ik mijn iPod moest aansluiten op iTunes, maar dit werkte niet omdat die eerst weer geüpdatet moest worden. Na meerdere malen geprobeerd te hebben omdat ik een foutmelding kreeg heb ik iTunes verwijderd om het opnieuw te installeren. Dit werkte ook niet en nu heb ik dus helemaal geen iTunes meer. Ik blijf elke keer dezelfde melding krijgen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te zien heb je een probleem met een windows installer pakket 64 bits probleem of zoiets
dat normaal gesproken via windows update wordt geinstalleerd maar blijkbaar heb je of een oude versie
of hij is niet goed geinstalleerd
of je update lopen in zijn geheel achter

misschien dat dit tooltje helpt ?

Toegevoegd na 5 minuten:
oops zie dat de beta periode voorbij is dus waarschijnlijk kan je het niet meer gebruiken
zie eventueel je PM
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik snap de toevoeging niet helemaal. iTunes als programma zelf is toch gewoon gratis?
capthavoc
11 jaar geleden
Itunes is inderdaad gratis maar je hebt een kapot windows file o.i.d vandaar dat de installer vast loopt
met de fixit zou je het register na kunnen kunnen kijken en wellicht de foute of kapot windows installer vervangen
mar het was een beta programma die periode is nu voorbij denk dat et niet meer lukt het zo op te lossen heb je PM gezien?
ik wil je best even helpen want dit is typisch techno probleempje ;) ben ik gek op.