Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik VLC player een DVD op mijn 2e scherm draaien en ook daadwerkelijk het beeld zie, terwijl ik op mijn andere scherm een game speel?

Ik weet dat dit kan, want ik heb het ooit eerder gedaan. Alleen heb ik geen idee hoe

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

VLC naar je 2e scherm slepen, en dan uitvergroten naar volledig scherm. Voila, video op je 2e scherm.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik moet wel zeggen, dat dit zo werkt, als je je videokaart hebt ingesteld op 2e aparte schermen. Stel je je 2e scherm op Clone modus in, dan is het 2e scherm dus een kopie van het 1e, en dan werkt het dus niet.

Zie hiervoor de handleiding van je grafische chip/kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zie dan dus geen beeld. En ik hoor dan alleen maar geluid. Ik heb meerdere mensen horen zeggen dat dat komt omdat Windows maar 1 ding tegelijk kan tonen, maar ik heb het eerder voor elkaar gekregen. Het gaat er dus om dat ik op 1 scherm een game draai (Op de voorgrond dus). En op het andere scherm VLC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet je eerst je 2e scherm aanzetten lijkt mij. Dit doe je in Win 7 als volgt, klik: Configuratie->Beeldscherm. Er moet dan een optie zijn om meerdere beeldschermen te aktiveren. Het configuratiescherm hiervoor hangt weer af welke videochip/-kaart je gebruikt.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing