Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Photoshop huren?

Af en toe heb ik privé Photoshop nodig, is het ook te huur?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
668
Kimath
13 jaar geleden
je kunt wel een persoon inhuren om voor je te Photoshoppen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kan wel, vanaf CS5.5, zie http://www.adobe.com/products/creativesuite/cssubscription.html

Dan is het per maand te huur als ik het goed begrepen heb.
(Lees meer...)
gvrox
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee dat is niet te huur
(Lees meer...)
13 jaar geleden
In feite huurt iedereen Photoshop. Je betaalt een bedrag voor het gebruiksrecht, maar de software wordt nooit je eigendom. Het antwoord is dus: ja, als je een licentie aanschaft.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is gewoon waar, dus die min slaat nergens op. Windows 7 heb je ook in bruikleen, althans het de code(licentie) Het zal nooit gebeuren dat bv Microsoft je CD terug eist. En zomaar op een of ander moment zonder voorafgaand je licentie ongeldig maken. Echter, we hebben het op bruikleen.
Bedoel je dat je foto's wilt bewerken? Daar zijn ook andere programma's voor. Bijvoorbeeld GIMP en Photofiltre. Deze zijn gratis. De menu's kunnen in het Nederlands. Er zijn allerlei uitbreidingen mogelijk. En wat denk je van Picasa?
Of bedoel je, dat je wilt dat iemand een grafisch klusje voor je doet? Dat moet ook zeer wel kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoel gewoon dat ik het voor een bepaalde tijd wil huren, kopen is het me niet waard.
gimp en die andere ken ik wel, google trouwens ook.
wat een slecht antwoord!
Je kunt het wel als proef gebruiken 30 dagen. Maar dat kan maar 1 keer. Moet je op de website van adobe kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bepaalde fotowinkels waar je kunt scannen en ook achter een computer met photoshop kunt werken.
Maar software voor thuis, nee.

De winkels zijn voornamelijk voor profesionals bedoeld. Ik dacht iets van €40 per uur. Ik Amsterdam ken ik er wel 1, maar dan moet ik even diep graven.
Voordeel is wel dat die werkplek goed gekalibreerd is op kleurechtheid.

Toegevoegd na 2 minuten:
Volgens mij is dat fotolabkiekie in amsterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding