Moet je douanekosten betalen als je iets koopt via 6dollarshirts.com?

Ik wil graag shirts kopen via bovenstaande website. Nu heb ik nog nooit douanekosten moeten betalen maar ik hoorde iemand zeggen die van dezelfde website kocht dat die 50 euro invoer/douanekosten kwijt was. Moet ik dit ook betalen? Hoe kom ik hierachter? Het staat niet bij de verzendkosten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb al een paar keer CD's, die hier niet te krijgen zijn, via Amazon.com uit Amerika laten komen, en de laatste keer moest ik ook opeens invoerrechten betalen bij aflevering. Het waren er deze keer 3 : meer een pakje dan een envelop - misschien daardoor?

Het beste antwoord

Daar kom je achter op het moment dat de bezorging voor je deur staat.

Ik had het destijds ook met een bestelling vanuit Amerika.
Paar leuke shirts gekocht, kon ik er nog 30 Euro extra aan betalen voor invoerrechten.

Kijk voor meer informatie ook even op de site van postnl

http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakketuithetbuitenland/faq.aspx

En dan vooral de punten 2, 3, en 4