Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is een Nieuwe Apple Mac mini een goeie computer?

Ik wil misschien een Mac mini kopen maar ik wil weten of dit een goed idee is hij kost €599

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
514

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op zich zijn Apple-machines kwalitatief goede produkten, echter ze zijn zeer prijzig. Voor 600 euro, koop je ook een goede PC die 2x zo veel kan als de mini

http://support.apple.com/kb/SP505?viewlocale=en_US&locale=en_US

http://www.computerland.nl/a/zcl_03com/01_desktop/list.aspx#&&/wEXBwUIdmlld01vZGUFATAFCHBhZ2VTaXplBQMyMDAFDHNlbGVjdGVkUGFnZQUBMAUPbnVtYmVyT2ZGaWx0ZXJzBQExBQlzb3J0T3JkZXIFATEFCmdyb3VwVmFsdWUFBUVNUFRZBQdmaWx0ZXIxBZsBPEZJTFRFUiBGSUVMRFRZUEU9IlByaWNlIiBGSUVMRE5BTUU9IlByaWNlIiBTVEFSVFRFWFQ9IuKCrCAwLDAwIiBFTkRURVhUPSLigqwgNTI4LDAwIiBJRD0iMDUyOCIgU1RBUlRWQUxVRT0iMCIgRU5EVkFMVUU9IjUyODAwIiBEQVRBVFlQRT0iU3lzdGVtLkRvdWJsZSIgLz7B0WsI+pUsY2RypDB7vLjNneUzZQ==
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is zeker een goede computer.
Het is natuurlijk wel belangrijk wat jou eisen zijn aan je nieuwe computer.

Als je het belangrijk vindt om zware taken uit te voeren en grote programma's op wilt starten kan je misschien beter een ander model kiezen. Maar voor normale taken (en iets zwaardere) is de Mac Mini zeker een goed model. Je moet ook niet vergeten dat als je vorige computer een PC is je niet elke programma's die je eerst op je PC draaide ook op je Mac Mini kan draaien. (ivm besturingssysteem)

Verder moet je er ook aan denken dat je misschien nog een scherm, toetsenbord en muis aan moet schaffen.

Persoonlijk vindt ik de Mac Mini echt een top machine. Prachtig uiterlijk en veel poorten. Bovendien is het besturingssysteem (Lion) ook geweldig.

Mocht je voor de Mini gaan wens ik je er alvast veel plezier mee!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding