Hoe kan ik als ik ga opnemen mijn eigen stem opneem en een youtube muziekje daarbij ook wil opnemen hoe moet ik dat doen?

Ik bedoel dit:

1: Ik wil mijn eigen stem opnemen
2: Op youtube wil ik dus ook een liedje tegelijkertijd opnemen. Hoe moet ik dat doen? Ik wil dus mijn stem en dat liedje van youtube tegelijk opgenomen hebben.

Ik heb Audacity al geprobeerd en ook Music Maker zelfs. Ik weet niet of het kan of hoe dat moet.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik wil dus bijvoorbeeld in audacity opnemen. Ik wil mij zelf opnemen en er ook een youtube muziekje opnemen. Ik wil dus karaoke doen. Ik wil dus dat muziekje en mijn eigen stem opnemen. Sorry dat ik niet duidelijker kan zijn. Maar ik kan dat niet zo goed:(

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik wil dus niet dat muziekje downloaden maar gewoon via de website doen! ik wil het gewoon per direct doen zonder te downloaden kan dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
???

Het beste antwoord

op zich is de antwoord heel simpel.
om dit te kunnen realiseren zou je een mixer kunnen nemen...
http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/bekijk-alle-producten.html

Het kan ook op een andere manier maar dat was niet je vraag ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wat ik ooit doe is het volgende
1 je stem opnemen met Audacity en gereed zetten om af te spelen
2 De website gereed zetten om film of geluid aan te zetten
3 Audacity opstarten en aanzetten om op te nemen
4 Film of geluid van internet aanzetten
5 Je eigen geluid aanzetten
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Veel plezier
Jan