Waar kan ik petten en T-shirts van Angry Birds en of Nintendo kopen?

Angry Birds spreekt voor zich, van de Nintendo spullen bedoel ik de shirts en caps met de figuren uit de Mario Bros series.
Het liefst in een winkel in Amsterdam of omgeving.
Ik wil namelijk graag even gaan kijken wat de kwaliteit is omdat er (volgens mij) veel nep op de markt is.
Als iemand een vertrouwde webwinkel weet dan hoor ik dat uiteraard ook graag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de markt..genoeg van dat soort spul.. Weet alleen niet wat nep en echt zou moeten zijn..

Het beste antwoord

Andere antwoorden (3)

Op large.nl (zie bron) vind je veel dingen van Nintendo, en enkele dingen van Angry Birds.
De zelfde petten heb ik niet gezien maar wel vergelijkbare
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn broer heeft veel shirts van Nintendo, en hij koopt het via een reclameboek 'De Large'. De Angry Birds t-shirts zou ik niet weten. Ik heb er wel een paar bij de new yorker gezien. Succes! Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Saturn in amsterdam verkopen ze ze.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb vorige keer wel de t-shirts bij C&A gezien.