Je moet op deze link klikken: www.icloud.com
Daar typ je dan vervolgens je apple ID in en je wachtwoord.
Dan staan daar een paar opties, Dan klik je op Zoek mijn Iphone. (ookal is het een ipod/Ipad)
Dan staat er in de er een groen rondje en daar boven staat een info. Teken. Je klikt op het info teken en klikt vervolgens op: speel geluid af of verstuur bericht. En dan typ je iets van: Dit is mijn ipod. En dan hoor je een geluid en daar is die dan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Door Itunes te installeren (gratis te downloaden via http://www.apple.com/nl/itunes/ )
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik all
ronaldP
11 jaar geleden
wanneer je itunes opstart, zie je dan niet je ipod aan de linker kant in de lijst komen?
Ik denk dat je bedoeld als locatie, je moet iCloud hebben!
Als je dit hebt moet je iPod ook locatie service aan hebben,
wanneer je dit hebt ga je naar: www.icloud.com
Log in met je apple account en klik op het radar icoontje en je iPod zal op de map worden getoond.