Is de ASUS K53SD-SX237V Laptop goed voor het spelen van games, allerdaags gebruik en opleiding?

Ik ga een laptop kopen voor school.
Ik wil dan graag een laptop die ook wat games kan afspelen (diablo 3, call of duty 4) en natuurlijk ook een aantal dingen tegelijk kan doen want daar heb ik ook een houtje van.

Bij megasellers zag ik de ASUS K53SD-SX237V die wel aan m’n eisen voldeed, maar ik vroeg me af of mensen die er meer verstand van hebben dan ook of die het met me eens zijn ?

Alvast heel erg bedankt :D

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Met deze laptop kun je makkelijk een paar dingen tegelijk doen met een goede snelheid. Deze laptop heeft namelijk een i7 en 8gb intern geheugen. Dit is meer dan genoeg. Games die niet zoveel van je grafische kaart vragen (zoals Diablo III en COD 3) kun je ook makkelijk spelen. De laptop bevat namelijk een redelijk snelle geforce 610M videokaart. Kortom deze laptop voldoet dus helemaal aan jouw eisen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt :)

Andere antwoorden (2)

met die laptop kan je wel wat hoor ;), maar ik heb gehoord dat een computerkast met de zelfde specificaties 1,5 tot 2 keer beter is vanwege de koeling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt mij een goeie laptop. Ook voor wat jij er mee wilt doen.

Uit eigen ervaring moet ik wel zeggen, dat een desktop pc voor games toch altijd nog het beste is.
Ik heb ooit een acer gekocht voor WoW en videobewerking. Mijn ervaring was dat het redelijk goed werkte, maar na 2 jaar was het ook wel gedaan met het goed draaien van games.