hoi ik wil graag muziek zetten op microSD ik heb een adapter maar nou staat er dat ik schijf moet formatteren (en dat doet niet) wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Check als eerste of de kaart ook goed in de reader ("adapter") zit. Dat kan nog wel een tegenvallen om zo'n kaartje goed in zo'n spleet te duwen.

Werkt het nog niet, probeer het apparaat op een andere computer.

Werkt dat ook niet probeer het eens via een andere cardreader.

Als dat ook niet werkt is het niet zo ver gezocht om aan te nemen dat de (micro) SD kaart of reader kapot is.
Soms kun je wel eens meer succes hebben onder een linux omgeving.
Met een live cd kun je een computer in een linux omgeving laten opstarten.
http://www.livecdlist.com/
(systemrescuecd bv)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
formateren als er geen belangrijke bestanden op staan