Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je / hoe kun je contoleren wat iemand allemaal doet op internet als 'ie op JOUW router zit??

Toegevoegd na 2 uur:
Is er een programma waarmee je kun zien wat opgezocht wordt op internet via JOUW router?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
777
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je laat de ander er eerst willens en wetens op meeliften en dan wil je graag weten wat hij/zij doet? Spannend!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welk besturingssysteem hebben de mensen op de router?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee, dat is het jouw risico dat je hem óf een password hebt gegeven óf dat je je je router niet beveiligd hebt tegen ongeoorloofd gebruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op mijn iMac kan ik dat wel zien, alleen ik heb de mijne zeer goed beveiligd en daarvoor niet het standaard WW gebruikt. Als je verdenkt dat iemand op je router meelift, zet een wachtwoord of verander deze, dan is het meteen afgelopen. Wel alle eigen apparaten opnieuw van het nieuwe ww voorzien.

Toegevoegd na 4 minuten:
Vergeet de link van show traffic, waarmee je kan monitoren:
http://sourceforge.net/projects/showtraf/

Geeft je een indruk van je verkeer en wellicht kan je daarmee bepalen of er iemand meelift.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding