Hoe kan ik maar één programma op mijn computer laten draaien, zodat de rest van mijn laptop beveiligd is?

Ik heb over een tijdje een feestje en wil dan graag muziek draaien via mijn laptop. Ik heb er geen problemen mee als mensen zelf andere muziek willen draaien, maar wil niet dat ze in mijn laptop gaan neuzen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat tijdens het feest alleen het muziek programma draait, en dat de rest van mijn computer beveiligd is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is zeer eenvoudig te realiseren door gewoon een extra user (gebruiker) aan te maken met een paswoord welke u kan doorgeven.
Natuurlijk moet uw eigen account dan beveiligd zijn met een paswoord dat enkel door u gekend is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gebruikt Spotify, gaat niet lukken om dat te beveiligen zodat het programma niet bijv. geminimaliseerd kan worden. Het is dus het handigst een nieuw gebruikersaccount aan te maken ("Startknop" - Configuratiescherm - Gebruikersaccounts toevoegen of verwijderen) en je 'echte' account met een wachtwoord te beveiligen (ook via Configuratiescherm). Zo voorkom je dat er op je laptop 'geneusd' wordt, maar kun je wel je vrienden muziek laten draaien/kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met welk muziekprogramma zou dat dan wel mogelijk zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Poeh, daar vraag je me wat... Weet in ieder geval dat je Spotify zo kunt wegklikken, het is veel eenvoudiger een nieuw account aan te maken, dan op zoek te gaan naar een muziekprogramma dat wel beveiligd kan worden.