Waar kan ik Google Chrome vinden?

Op mijn administrator acount is het na installatie automatisch op mijn taakbalk gezet. Heb een nieuw acount aangemaakt, daar kan ik het nergens vinden.

En hoe kan ik ervoor zorgen dat wanneer ik een acount aanmaak automatisch een snelkoppeling wordt gemaakt op mijn bureaublad? Tijdens installatie werdt deze optie niet gevraagd

4.9K
naamlooss
11 jaar geleden
Ja dat weet ik zeker. Wanneer ik een extra acount aanmaak, bijvoorbeeld gast ofzo, staat er geen Google Chrome op het bureaublad, taakbalk of menu start. Ook kan ik geen snelkoppeling vinden in Program Files.
capthavoc
11 jaar geleden
gewoon google chrome downloaden en installeren
als er wordt gevraagd dat je admin rechten nodig heb vul je gewoon de gegevens van je normale hoofd account in
ik weet niet of dit onder gast account werkt
maar normale ander accounts wel

Het beste antwoord

het pad is C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\Application\chrome.exe
Gebruiker is dan in jouw geval het administrator account.
Alleen heb je als andere gebruiker mogelijk geen rechten op deze map.
Hier staat uitleg van google hoe je dit moet installeren voor alle (toekomstige) accounts
http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=118663
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het staat in het startmenu onder Alle Programma's > Google Chrome (het is een mapje). Sleep hem naar je bureaublad om ervoor te zorgen dat er een snelkoppeling wordt gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
naamlooss
11 jaar geleden
Nee, staat er niet tussen.