HP 930 C printer, linkse oranje lampje blijft knipperen

Het meest linkse oranje lampje op mijn printer blijft branden en het lukt me op geen manier om dit op te lossen. Printen lukt dus niet. Wie heeft de oplossing. Vind het zonde om weer een nieuwe te kopen
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Of je papier is op.
Of je inkt is op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je: zo simpel was het dus: mijn cartridge was stuk.

Andere antwoorden (3)

Knipperende lampjes verhelpen op een printer van de 900-serie...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan zijn dat er nog een stuk papier inzit of een heel vel. Het kan ook zijn dat je de inktpatronen er even uit moet halen en er opnieuw in moet zetten. Ga even naar de printer in je configuratiescherm en kijk bij eigenschappen of hij misschien nog met een taak bezig is, deze eventueel verwijderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier eens

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bdd09170&tmp_task=solveCategory&lc=nl&dlc=nl&cc=be&product=60096&lang=nl