Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn laptop herkent ineens de CD-DVD driver niet meer, hoe krijg ik mijn cdrom er nu uit?

toen ik de laptop aan deed, kwam er een enorm geluid uit de cdrom speler, alsof hij de cd niet goed kon herkennen. Na het opnieuw opstarten van de laptop blijft het oranje lampje bij de cd-ingang branden en krijg ik het laatje niet meer open, hij reageert gewoon niet. In explorer ziet hij ook niet meer dat hij een cd/dvd speler heeft. Hoe krijg ik mijn CDrom er nu uit en hoe krijg ik hem weer werkend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoe je hem weer werkend krijgt kan ik zo niet beoordelen; dan zou ik de laptob in handen moeten hebben. De CD eruit krijgen is gelukkig niet zo moeilijk. Als je het klepje opent (puntje van een mesje o.i.d.) zie je daarachter een heel klein gaatje. Als je hier een recht gebogen paperclip insteekt, en een beetje door duwt zal het laatje vanzelf open gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding