Binnenkort moet ik mijn computer vervangen, ik gebruik Chrome, maar blijven mijn Picasa foto's dan ook bewaard?

Ik bedoel de foto's die NIET online staan en enkel op mijn computer staan, worden deze mee bewaard of moet ik ze dan eerst online zetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Alles wat op de oude computer staat en geen backup van gedraaid wordt gaan verloren.
Mits dat je deze overzet naar je nieuwe machine.
Dus eerst de boel even backuppen, hetzij op een stick, externe drive of online.
Dit geldt ook voor de rest van je data die je wilt bewaren.