Dit gaat bijna op de zelfde manier als een .csv bestand. Helaas hangt het wel af van de versie van excel die je gebruikt hoe het precies moet. In Excel 2011:

1) Ga naar File > Import (een wizard opent)
2) Kies "CSV file" of "Text File" en druk dan op "Import"
3) In het "Choose a file" venster moet je bij Enable onderaan "All Files" kiezen.
4) Zoek nu het bestand op dat je wilt importeren en druk op het data
5) Er open weer een wizard. In het 1st er scherm kies de standaard optie "Delimited" en dan next.
6) in het tweede scherm kun je aangeven wat de scheiding vormt tussen de kolommen. Vink dus de juiste Demimter aan. Voor crv is dit volgens mij een spatie of komma, maar weet het niet meer zeker.
7) Kies dan finish.

Voor oudere versie moet het .csv bestand openen met excel:
1) File > Open
en ga dan verder met punt die van hierboven. Volgens mij werk deze file open methode niet meer in de nieuwe os/excel.